Статті

Усі статті

Кожне підприємство рано чи пізно приймається за пошук нових способів реклами і просування свого продукту. І тоді виникає питання ефективності того чи іншого виду реклами: на що краще витратити рекламний бюджет, що дасть більше віддачі? Ефективність реклами залежить не в останню чергу від типу підприємства і галузі, в якій воно працює, тому немає єдино правильного рішення для всіх. Для того, щоб з'ясувати, наскільки необхідна зовнішня реклама для вашого бізнесу, потрібно зважити всі «за» і «проти».

как выбрать нужные инструменты наружной рекламыНедолік № 1: Повідомлення повинні бути короткими.

За даними маркетингових досліджень, в середньому, людина буде бачити вашу рекламу близько двох-трьох секунд. Це означає, що ваше звернення до покупця має бути дуже змістовним, буквально кількома словами ви повинні привернути увагу, викликати інтерес і бажання придбати ваш товар або скористатися послугою. Саме тому, при розробці зовнішньої реклами потрібно зосередитися в першу чергу не на тексті, а на зображеннях. Крім того, дуже часто люди бачать вашу рекламу, перебуваючи за кермом, що не дає їм можливості довго вчитуватися в рекламні послання.

Недолік № 2: Довгостроковість.

Зовнішня реклама виготовляється один раз і надовго, з одного боку це добре, але для підприємств, які часто змінюють свої рекламні пропозиції, завдання ускладнюється. Зовнішня реклама працює в першу чергу для спільного бізнесу і реклами бренду, а не для тимчасових і спеціальних продажів.

Недолік № 3: Замінити зовнішню рекламу не завжди просто і часом досить затратно.

наружная реклама билборды киевІ тим не менш, численні дослідження показують, що на сьогоднішній день зовнішня реклама була і залишається з найефективніших засобів по залученню покупців. І щоб не бути голослівними представляємо вашій увазі 15 фактів про переваги зовнішньої реклами:

1. Люди побачать вашу рекламу. Оскільки рекламні щити, як правило, розташовуються уздовж жвавих вулиць, ви можете бути впевнені, що люди побачать вашу рекламу. Крім того, на відміну від телебачення та друкованих видань, людина не може перемкнути канал або перевернути сторінку на рекламному щиті. Таким чином, люди помітять рекламний щит, подобається їм це чи ні.

2. Багато людей проходять одним і тим же маршрутом неодноразово. Це означає, що вони будуть бачити вашу рекламу регулярно, отже, вона надовго затримається у них в голові.

3. Зовнішня реклама ефективна у вирішенні таких тактичних маркетингових завдань, як просування і впізнаваність бренду, формування і утримування лояльності до бренду, збільшення частки ринку і обсягів продажу.

4. Індивідуальне розміщення. Ви можете розмістити рекламу скрізь, де, на вашу думку, вона буде мати найбільший вплив. Це велика перевага, тому що у вас з'являється можливість залучити потік людей до певного місця.

реклама на билбордах киев5. Інформує аудиторію про нові додатках і програмах компанії.

6. Звертає покупців у найближчі точки продажу.

7. Відповідно до проведених досліджень, люди підсвідомо згодні з тим, що надійні торгові марки рекламуються більш відкрито.

8. Вашою аудиторією стають абсолютно всі, хто бачить вашу рекламу, але розробивши її правильно, ви даєте сигнал саме вашої цільової аудиторії.

9. Дуже висока частота контактів, а саме 24/7.

10. Це порівняно дешевий засіб масової інформації. Особливо якщо порівняти охоплення і частоту контактів, то зовнішня реклама однозначно виграє в порівнянні з телебаченням, радіо, газетами та іншими каналами.

11. Широкий вибір форматів зовнішньої реклами дає великі можливості для творчих і неординарних рішень.

12. 1,5-2 години в день ми витрачаємо на дорогах і в пробках, де тривалість контакту із зовнішньою рекламою зростає.

13. Кількість автомобілів в Україні, незважаючи ні на що, щорічно збільшується, що збільшує і рекламну аудиторію.

14. Зовнішня реклама зачіпає і ту аудиторію, яку прийнято відносити до «важкою». Маються на увазі люди, які зазвичай не дивляться телевізор, вибірково читають пресу і довіряють тільки перевірених джерел. Але вони багато працюють, заробляють добре і готові витрачати гроші!

naruzhnaya reclama kiev zakazaty15. У зовнішньої реклами є унікальна можливість «зловити» людей в стані «настрою для покупки» і направити на покупку саме вашого товару.

Список можна продовжити, переваги використання зовнішньої реклами очевидні, з цим не посперечаєшся. Головне - серйозно підійти до цього питання, продумати рекламу свого продукту, інакше ви можете не отримати від виготовленої реклами того ефекту, на який розраховуєте.